sreda, 6. april 2011

Ekonomija nove dobe

Ljudje se me pogosto spraševali zakaj je potrebno plačati za moje usluge, ko pa delam z duhovnimi temami? Zakaj že? To sem se dolgo časa spraševala tudi sama. In bolj ko sem poskušala ljudem objasniti zakaj, bolj nenavadni so bili odzivi.

Potem sem dojela ... ker sem tega vredna! Reconnection je naredil velik preobrat v moji percepciji in konec koncev je vse v percepciji. Vreden si toliko, kolikor ti misliš da si vreden. Zato pravijo, da vsak sam sebi postavlja ceno.

Vendar je trajalo še nekaj časa preden sem zares dojela. Skozi stranko, ki mi ni plačala za to, kar sem ji naredila. Bila mi je resničen blagoslov, kajti dojela sem principe nove ekonomije.

Dejstvo je, da če pogledamo v svetu okoli sebe, da večina ljudi živi v narcistični družbi, kjer skrbi vsak zase in za svojo rit kot rada reče moja mama. V resnici večina pričakuje, da bo dobila nekaj za nič. In na temu temelji celotna naša družba. Od tega, da ljudje drug drugega okoli prinašajo in ne plačujejo za storitve ali stvari, ki jih prejemajo, do najvišjih inštanc v državi. Vse poteka po istem principu.

Ljudje se ne zavedajo, da je vse energija. Denar je energija, je le sredstvo za izmenjavo energije na fizični ravni. V pravični izmenjavi narediš nekaj in za to dobiš nekaj, vrednost tvoje storitve pa se izplača v denarju, ker je tak naš dogovor.

Ko prejmeš nekaj in nisi plačal za to v resnici nisi prejel, na energijskem nivoju. Zato tega ne ceniš, ker ne čutiš, da bi karkoli prejel. S tem ko nisi ničesar dal v izmenjavi, v resnici sploh nisi prejel. In v mojem konkretnem primeru gospa čaka na rezultate, ker ko rezultati bodo bo koker plačala. Vendar rezultatov ne bo, ker jih ne spusti noter, ne pusti jim do sebe s tem, ko ni naredila izmenjave nekaj za nekaj. Ko plačaš, potrdiš, da si nekaj prejel. Ko nam je Erik to povedal na seminarju pred pol leta mi to ni kaj dosti povedalo, me je pa navdihnil, da sem šla v raziskovanje.

Narcizem nas torej sili, da poskrbimo sami zase in služimo sebi. In kaj je na drugi strani, ker so vse stvari v polarnostih in vse je v ravnovesju?
Na drugi strani imamo tiste, ki dopolnjujejo narciste, altruiste, nesebičneže, ki dajejo za nič. In tako imamo tiste, ki pričakujejo, da bodo dobili nekaj za nič in na drugi tiste, ki dajejo za nič. Idealno. Vsi se polinkajo med seboj in eni se razburjajo da nič nimajo in drugi se pritožujejo nad tem kako zanič so usluge KER SE NIČ NI SPREMENILO! In ker se niso pozdravili, ker niso sprejeli zdravljenja, ker ga ne cenijo in vrednotijo, ker so ga dobili zastonj in niso vložili nobene energije, da bi karkoli dobili. Da se razumemo, izmenjava energije lahko poteka tudi drugače, denar je dogovorjeno sredstvo za izmenjavo energije v storitvah, vendar občasno kdo tudi ozdravi, ker je izmenjala nekaj za nekaj.

Ko smo v odnosu jemanja za nič in dajanja za nič se pojavijo zamere, izgorelost, ljudje se pritožuejejo in obsojajo, se primerjajo in tekmujejo. In vendar se stvari vedno bolj polarizirajo.

Meni je trajalo 18 let, da sem dojela načela pravične izmenjave in načela nove ekonomije. Torej dokler ne daš nekaj za nekaj, v resnici ne prepoznaš, da si karkoli dobil. Zato se Reconnection vedno plačuje vnaprej in v celoti, kajti le tako lahko dobiš v celoti izmenjavo. Samo tako prepoznaš, da si nekaj prejel in CENIŠ to, kar si prejel.

Najbolj pomembno je, da smo hvaležni, ko plačujemo in izmenjujemo, kajti s tem SPREJEMAMO. Vsakič, ko s hvaležnostjo plačate za zdravljanje, ga tudi sprejmete. Prepoznate, da ste nekaj sprejeli. Ko mi je moj mentor William Spear pred osmimi leti rekel, naj bom hvaležna za vse kar dajem, ga nisem razumela, kaj je mislil s tem, danes mi je kristalno jasno.

Ekonomija nove dobe je pravična izmenjava nekaj za nekaj. In ko s hvaležnostjo dajemo denar v zameno za stvari, storitve, smo na energijskem nivoju odprti za sprejemanje vsega, kar nam to prinaša. V pravični izmenjavi nekaj za nekaj sprejememo in prepoznavamo vrednost tega.

In če vas zanima več in tudi to, kako stopiti iz tega vrtiljaka in vstopiti v pravično izmenjavo, kajti kot sem rekla na začetku je vse stvar percepcije vas vabim na vikend seminar Uresničite svoje sanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar