sreda, 30. maj 2012

Tvoja izbira

Pred kratkim sem zelo močno dojela dejstvo, da sami kreiramo svoje življenje v vseh pogledih. Sicer to vem že dolgo, vendar me je vseeno zadelo spoznanje, da te nihče ne more spraviti v slabo voljo. To je bilo precejšnje spoznanje s katerim se v začetku nisem strinjala. No, potem sem dojela, da je v tem veliko resnice, kajti po zakonu privlačnosti nižja energija ne more prevladati nad višjo.

Vedno je višji nivo energije tisti, ki prevlada in potegne tiste z nižje ravni navzgor. Hmmm, seveda se velika večina ljudi s tem ne bi strinjala. Spomnila sem se vseh tistih mojih strank, ki so se pritoževale, kako so jih partnerji ali otroci po izjemni delavnici, ko so se počutili izjemno potegnili v njihovo nerganje in slabo razpoloženje.

Potem sem dojela pomembno resnico; nihče te ne more potegniti navzdol, sam se spustiš na njihov nivo.

Tvoja izbira, tvoja odločitev je ali se boš spustil iz pozitivnega pogleda na svet na nivo nekoga, ki je negativen. Takoj ko začneš soditi, da je negativen in da te hoče spraviti iz tvojega ravnovesja si se spustil iz svojega na novo doseženega ravnovesja nazaj v igro.
Česar se ne zavedamo je, da ko sodiš njega in hočeš spremeniti njega, izkusiš to, da se spustiš na njegov nivo in odsev je to, da on sodi tebe.

Običajno je situacija taka, da nam nekdo nekaj očitain mi mu hočemo dokazati, da smo se spremenili, da zdaj razmišljamo drugače, da smo bolj pozitivni in takoj, ko gremo v dokazovanje in upravičevanje, smo se spustili na njegov nivo. Takoj smo zapustili svoj nivo radosti, finega razpoloženja in smo šli na gugalnico piedestalov in kleti.

Zakaj in kako se to zgodi, mehanizem gugalnice piedestalov in kleti in kako ostati v centru pa je del enodnevnega seminarja Pot Ljubezni. Vabljeni, da se mi pridružite.

Namarie
Taja

Ni komentarjev:

Objavite komentar