ponedeljek, 16. april 2012

Ko se rodiš na novo

Lahko bi rekla, da sem veteran v svojem raziskovanju lastnih globin, prekopavanju notranjih vrtov in puljenju plevela. Zelo rada sem obiskovala vse vrste seminarjev, brala na tone knjig in imela vrsto čudovitih vpogledov tako imenovanih "peak experience" vrhuncev v spoznavanju sebe. Dokler nisem ugotovila, da sledim mnogim stvarem, delam mnogo terapij, uporabljam številne tehnike, in vendar ne poznam sebe. Takrat sem obrnila svoj pogled namesto ven iz sebe vase in spoznala mnoge nelepe, grde, temne strani sebe. Z veliko poguma sem jih objemala in se soočala sama s seboj.
Nato sem dojela, da je pravzaprav moja izbira kakšne poti ubiram, kaj izbiram v življenju, kaj pravzaprav soustvarjam svoj svet. In ker mi je bilo trpljenje tako blizu, sem se še kar nekaj časa trpinčila za male stvari, ki sem jih počela, ker niso bile v skladu s tem v kaj sem verjela, z mojimi prepričanji o sebi.

Potem sem se prebudila. Ustavila sem se. In ustavitev je prišla v obliki zanimive situacije, ko sem s strani dveh nutricistk dobila čisto diametralno nasprotni informaciji. Torej ali je boljša himalajska ali morska sol? Totalno brezvezna zadeva in vendar se je izkazala za izjemno močno dilemo, ki me je ustavila. Vprašala sem sebe, kaj to pomeni meni? Kaj moja telesna deva pravi na to? Kaj je bolje za moje telo? In se zavedla, da je v meni izjemen vir modrosti, ki pove točno tisto, kar je prav zame.

In tako sem začela prakticirati, da hodim k notranjemu vodnjaku modrosti, da se obračam na modreca v meni in spoznanja me vsakič znova presunejo. Vse to je spremenilo moj pogled na svet in moj način delovanja. Na novo sem postavila parametre delovanja in danes se rojevam v nov cikel v mojem življenju. Danes praznujem moje novo rojstvo. Čas je za rast, čas je za širitev. In danes vem kaj je strast, kako je čutiti v meni, kako jo živeti in deliti.

Končno sem se osvobodila vseh tehnik in moških duhovnih praks in dojela, da so mi ženske duhovne prakse bliže. Resnično sem dojela in sprejela, da sem ženska in zato objemam v sebi predajo, sprejemljivost in polnost v vseh njenih izrazih in si dovolim, da je moj moški 100% prisoten, usmerjen, fokusiran in v opazovanju ženske. Da sijem lepoto, izžarevam svojo toplino in sem v služenju z negovanjem in milino, ki ju nosim v sebi. Hvaležna sem, da sem kjer sem in da čutim izpolnjenost, polnost.

Zdaj je čas, da opravim kompletno čiščenje, da postavim vse na novo in zato je moj današnji dan posvečen meni, mojemu svetemu prostoru, mojemu templju.

Namarie
Taja

Ni komentarjev:

Objavite komentar