sreda, 9. marec 2011

Čisto navaden dan

Se tudi vam zdi današnji dan en čisto navaden dan?
No, ni. Vsaj zame ne.

Začela sem že zgodaj in se že cel dan čudim svoji čudni raztresenosti, kajti ni tske sorte, kot jo poznam. Na primer; zjutraj sem dvakrat plačala parkirnino. Nič nenavadnega, če je ne bi plačala za isto obdobje. In to čisto hladnokrvno. Eno sem plačala ob 7.35 za uro in pol, iztekla se je ob 9.40. In nato sem ob 9. plačala še eno, do 10.ure. In dojela sem šele, ko sem drugi listek prinesla v avto. In vmes sem šla napolnit Urbano, tako da ni bilo v naglici ali stresu, da se razumemo.
Mojo Lailo sem prišla iskat ob 9. uri, namesto ob 10. In to sem dojela šele, ko sem učiteljici že obrazložila, da jo moram peljati k zobozdravniku. K sreči je moj otrok zelo zavzet za šolo in se je uprl. Šele takrat sem dojela, da nekaj ne štima.
Nenavadno? Zame zelo.

V zadnjem tednu mi je računalnik naredil famozni "črni ekran" tudi do 4x na dan. Ja sončna aktivnost.
Potem sem dobila informacije glede povečanega delovanja vulkanov na Havajih v februarju in začetku marca. Zanimivo, glede na to, da sem brala, da so napovedani izbruhi vulkanov po vsem svetu.

Spememba se dogaja.
Danes vstopamo v zadnjo galaktično noč, kot so jo poimenovali Maji. Od 9.3. do 28.10.2011 bomo v intenzivnem času sprememb, čiščenja, preobrazbe. In veseli me, da se stvari razkrivajo, saj jih le tako lahko počistimo vsak v sebi. Ko si stvari pogledamo skozi svoje ogledalo sodb in obsodb zelo hitro dojamemo, da je vse naše. In ko si sebe ogledaš še v ogledalu izgub hitro dojameš, kam pes taco moli.

Sprememba v katero vstopamo ima opraviti predvsem s spoštovanjem in cenjenjem vrednot vseh tistih, ki so bili tu pred nami. Sprejeti moramo svojo človeško dediščino v celotnem kompletu. Modrost prednikov kot tudi vsa neravnovesja, ki so bila ustvarjena lahko preobrazimo le mi - vsak v sebi. Ni več časa za igranje slepih miši in za zanikanje. vstopamo v zadnje dejanje razkrivanja, soočanja s samim seboj in preobražanja teme v luč ali strahu v ljubezen.

V svoji želji po ponovni povezanosti s svojo esenco se mnogi podajajo na iskanja zunaj sebe, v tujih kulturah in izročilih iščejo načine, kako nazaj do sebe. Že nekaj let govorim o tem, da je potrebno po sebe v notranjost in ne iskati načine, kako se poistovetiti z nečim zunaj sebe in se pretvarjati, da si to ti. Govorim iz lastnih izkušenj, kajti imela sem veliko dobrih, pa tudi ne tako posrečenih imitacij. Zdaj pa je čas, da vstopimo vase, v svojo notranjo noč in najdemo svojo notranjo luč, kajti saj veste kako gre pregovor, za vsakim dežjem posije sonce. Slej ko prej.

In za to, da se povežemo ne potrebujemo ritualov, vsaj ne zunanjih. Kajti kot sem rekla, sveti prostor miru in tišine ne ustvarjamo od zunaj navznoter, ustvarjamo ga v sebi in od znotraj navzven. To je esenca mojega učenja feng shuija, kajti v vsej svoji dolgoletni praksi sem dojela, da obešanje zvončkov in piščali, ogledal in ostale feng shui krame ne pomaga čisto nič, če človek ne zna ustvariti svetega prostora. In ustvari ga v sebi in iz sebe navzven. Deve so me naučile, da je energijsko uravnovešanje prvi korak na poti k preobrazbi doma. Kajti ko so ljudje primorani priti v stik s svojimi željami in svojimi strastmi, se v njih prebudi tisti del, ki jim pomaga udejanjati stvari v fizični realnosti.

In ne pozabite, smo natanko tam, kjer moramo biti. Vse je popolno tako kot je. Nič ni narobe z nikomer. Res pa je, da je večina precej razštelana in neuglašena na svojo lastno notranjo frekvenco.

Zato začnite kreirati od znotraj navzven. Objemite sebe v svoji polnosti in celovitosti. Bodite kar ste. In živite sebe, zdaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar