torek, 5. januar 2010

Ko se prebudiš in poustvariš sebe

Iz ničnosti in prazničnosti se rojeva nešteto možnosti in po dvo-tedenskem "kuhanju" sem skuhala in nakuhala novo poglavje v svojem delu.

Vsi tisti, ki ste bili z menoj na RPT 1, pa 2 in 3 ste morda isto opažali pri sebi, meni pa se je posvetilo zelo na hitro... kam je šla vsa mističnost in svetost? Pri potapljanju v svojo biologijo, v globine celice in fantazijsko realnost možganov, sem pozabila na velik del sebe. Vseskozi sem vedela da nekaj manjka, ni pa mi bilo jasno, kaj. In ko sem po nekaj mesecih dela na travmah obstala prazna, nisem prav vedela kam naprej. In moje božansko vodstvom me je peljalo za roke v novo stvarjenje.
Skozi stvarjenje unikatne božanske zavesti, duše, nadduše, skozi izbire dobrega in zla vse do posnemavanja, kopiranja čustev svojih staršev, lupine ega in vseh ostalih konceptov vse do lažnih identitet in arhetipov. Noro popotovanje, ki je rodilo nadaljevanje prvega in drugega dela RPT, seminar Matrica človeškega duha.

Trije dnevi vam bodo dali mnoge odgovore na vprašanja o prejšnjih življenjih in kako vplivajo na nas v tem tukaj in sedaj.
Kako izbiramo svoje preizkušnje in svojo misijo, ter vse o duhovnih temah kot je kraja duše in vračanje delčkov duše, o višjem jazu in travmah naše duše. Skratka vse tisto, kar v RPT modul 1 in 2 niste izvedeli, boste izvedeli v tem seminarju. Pogovarjali se bomo o veliki matični celici, ter kako lahko duhovna zdravljenja razložimo skozi zemljevid velike matične celice. Dejstvo je, da biologija in duhovni aspekt nas samih nista ločena, sta eno in se srečujeta in povezujeta skozi naše telo.
Govorili bomo o zavesti in o modelu trojnih možganih, katerim bomo dodali še šest drugih in zdravljenju konceptov, ki smo jih dobili s strani očeta in matere. Več o RAS-u in o saboterju, prostituki in žrtvi - naših preživetvenih arhetipih.

Seminar je nadgradnja in za udeležbo je potrebno opravili RPT modul 1 in 2.

DivineAwakening predstavlja nov seminar Matrica človeškega duha v marcu 2010. Vsi udeleženci dobijo posebno darilo esenco Divine Awakening, ki jo je za nas "scoprala" Dunja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar