četrtek, 19. november 2009

Divine Lovers

Kot je običaj med ljudmi, ki so si blizu "duhovno", smo v zadnjem tednu s skupnimi močmi povezovali temo in svetlobo. Dunja je za nas scoprala novo esenco. Imeli smo seminar o medsebojnih odnosih in vmes sem se soočala s svojimi velikimi sencami na temo medsebojnih odnosov, ki me uspešno preganjajo že kakšen mesec.

Šamani govorijo o zalezovanju senc kot obliki lova. V resnici ne gre za lov, gre bolj za pripravljenost biti na pravem mestu ob pravem času in ko senca švigne mimo tebe, da si jo upaš ustaviti, jo prepoznati, se v njej ogledati, jo objeti in ji dovoliti njen obstoj ... brez obsojanj.

Moja velika preizkušnja je poroka. Tradicionalno gledano gre za vezavo v dobrem in slabem in s tem ni nič narobe, če ne sede z njo skupaj še kakšna zanimiva asociacija kot v mojem primeru korist. Skozi mojo perspektivo in zgodbo mojih prednikov je poroka opravljena zaradi koristi. In ker je koristoljubje zanimiva zadeva, utegne z njo sesti tudi izkoriščanost. In ker se zelo dobro razumeta, utegnete prodati tisto kar vam je najbolj sveto. V mojem primeru brezpogojno prepoznavanje božanskega v meni sami. Gre za zgodbo mojega življenja, ki jo z vami delim iz zelo preprostega razloga, ker utegne biti zgodba mnogih.

Ko sem na seminarju začela s kupovanjem ljubezni si nisem mislila, da me bo zgodba pripeljala cel krog do lastne vrednosti. Še manj pa, da ima to kakršnokoli vezo s poroko. Pa naj bom bolj jasna, gre za notranjo poroko med svetim moškim in ženskim delom v nas samih, ki se lahko odslika tudi kot zunanja poroka.

Saj veste, da so vsi naši odnosi zgolj in samo ogledala nas samih. In neizmerno hvaležna sem vsem vam, ki ste taka božanska ogledala meni. Moja brezmejna hvaležnost gre mojemu izbrancu, ki mi s tako požrtvovalnostjo in neizmerno potrpežljivostjo drži vsa tista ogledala, ki jih nočem videti. In ki po vseh mojih zanikanjih še vedno vztaja z menoj in me od nekdaj vidi kot božansko. Z njegovimi besedami od nekdaj ve, da sem božanska in ves čas le čaka, da se kot taka prepoznam tudi sama.

Končno lahko vidim lesk diamanta v sebi, mojo božanskost, ko v svoji nepopolnosti prepoznavam popolnost, jo objemam in se pomirjam z njo. Vedite, da ste božanski, da je v vas taisti diamant, ki čaka na izurjeno roko in prava orodja s pomočjo katerih boste iz kamna, ki ga vidite danes odstranili nekaj materiala, ki bo razkril lepoto diamanta, ki je vedno bil in vedno bo tam. In ne pozabite, najlepše diamante brusijo le najboljši in najbolj izurjeni mojstri, ki premorejo potrpežljivost, zmožnost videti veličastnost, spoštujejo lepoto, ki leži znotraj, so skromni in prijazni do sebe, iskreni, velikodušni in predvsem znajo odpuščati.

In kot pravi Dunja "You need two to tango." zato dragi moji se razvajajte, dovolite božanskim ljubimcem, da vas odanejo v svoj plašč brezpogojnega prepoznavanja božanskega v sebi. In če je to mogoče, objemite tistega, ki pleše z vami skozi to življenje lepote in ljubezni, svetlobe in teme. In predvsem to najprej storite v samemu sebi!

DIVINE.SI

Ni komentarjev:

Objavite komentar