četrtek, 20. avgust 2009

Transformiraj svet skozi sebe - postani sprememba, ki jo želiš videti v svetu

Samo I-dentiteta skozi Ho'oponopono (SITH) je nadgradnja Havajske metode reševanja problemov za odpuščanje spominov, ki jih izkušamo kot težave oz. probleme. SITH je razvila Morrnah Nalamaku Simeona, Havajska Kahuna Lapa'au. Zvezna država Havaji jo je leta 1983 proglasila za Živeči Zaklad (the Living Treasure).

Ko smo pripravljeni prevzeti 100% odgovornost za vse stvari in odpustiti, se prava in popolna stvar odvije sama od sebe. Ta nadgradnja procesa Ho'oponopono poda pristop "korak po korak" za doseganje miru, ravnovesja in novega pomena življenja skozi razumevanje svoje lastne I-dentitete.

Samo I-dentiteta skozi Ho'oponopono (SITH) pravi:

Svoje odnose in življenje upravljam glede na naslednje vpoglede:
1. Fizični univerzum predstavlja udejanjanje mojih misli
2. Če so moje misli rakave, ustvarijo rakavo fizično realnost
3. Če so moje misli popolne, ustvarijo fizično realnost polno ljubezni
4. Jaz sem 100% odgovoren za ustvarjanje mojega fizičnega univerzuma, kot je
5. Jaz sem 100% odgovoren za popravljanje rakastih misli, ki ustvarjajo bolno realnost
6. »Ne obstaja nekaj tam zunaj mene.« Vse obstaja kot misel v mojem umu in občutki v mojem telesu.

Osnove Ho'oponopono

Dejstvo je, da smo 100% odgovorni za vse težave drugih, ki pridejo med nas. Da smo lahko učinkoviti reševalci težav, moramo prevzeti 100% odgovornost za ustvarjeno problematično situacijo; kar pomeni, da moraš biti voljan videti, da je vir težave v napačnih mislih in njihovih občutkih in ne v 'drugi' osebi.

Praktik procesa Ho'oponopono ve, da so vsi s katerimi prihaja v stik in vse izkušnje v življenju, ki IZGLEDAJO kot da so ZUNAJ v okolici, v resnici NJIHOVO OGLEDALO. In ker je 100% odgovoren za sprožitev problema, ki se kaže kot 'zunaj' oziroma 'v drugem', mu to omogoči, da je 100% odgovoren za razrešitev tega problema. S pomočjo procesa Ho'oponopono oseba OČISTI svoja napačna prepričanja, ki jih ima o sebi ali o svetu nasploh skozi sebe in tako pozdravi SEBE popolnoma in skozi vse oblike časa in prostora. Tisto, kar je pri tem procesu zanimivo pa je to, da je simultan stranski učinek tega 'zdravljenja' ta, da je 'druga' oseba udeležena v sprožitvi problema, ki ima napačne misli (Odločitve, ki so jih sprejeli v povezavi z življenjem samim) in spremljajoče občutke ravno tako preobrazila svoje misli in občutke v čisto ljubezen in optimalno zdravje, kot rezultat tvojega dela na SEBI.

Kako sem se prvič srečala s to izjemno tehniko?

Dr. Ihaleakala Hew Len, metodo uporablja od leta 1982 in ima neverjetne uspehe pri zdravljenju in pomoči drugim ljudem. Dr. Len je poznan predvsem po tem, da je kot psiholog v enoti forenzikov za duševno bolne kriminalce na Havajih pozdravil svoje paciente brez, da bi se s komerkoli od njih osebno srečal. Z delom na sebi in razumevanjem samega sebe je dosegel, da so se vsi popolnoma pozdravili. Pri svojih pacientih doseže izjemno izboljšanje zdravstvenega in tudi čustvenega stanja.

In kako ta starodavna metoda Ho 'oponopono deluje? Ko dr. Len v svoje roke dobi pacientovo zdravstveno kartoteko, jo pregleda in se le preprosto miselno naravna in med branjem kartoteke večkrat na glas ali v svojih mislih ponovi: »Oprosti mi. Žal mi je. Rad te imam.«

Ho 'oponopono na kratko pomeni – ljubi samega sebe. Če želiš pomagati drugim ljudem, je potrebno, da najprej pomagaš sebi in prevzameš odgovornost za vse, kar se ti dogaja in to 100%.

V stik s Ho 'oponopono tehniko sem, po naključju prišla marca letos, ko sem našla članek o nenavadnem zdravljenju dr. Lena na spletni strani dr. Joe Vitala http://www.mrfire.com/article-archives/new-articles/worlds-most-unusual-therapist.html,. Tisto, kar je bilo presenetljivo, je bilo dejstvo, da sem v praktično istem času začela komunicirati s Simonom Rose-om, kjer sem za Ho 'oponopono slišala še drugič. In na seminarju RPT v Ameriki smo to metodo pogosto uporabili v praksi, ko smo neko neravnovesje v osebi preobrazili skozi sebe.

Starodavna šamanska metoda Ho 'oponopono je v svoji biti izražanje hvaležnosti in ljubezni za vse, kar pride v naše življenje.

Proces Ho'oponopono

1. V svoje misli vnesi kogarkoli, s katerim ne čutiš popolne povezanosti ali podpore
2. V svojem notranjem vidu ustvari podobo osebe pred seboj.
3. Predstavljaj si neskončen vir ljubezni iz vira, nad tvojo glavo (iz tvojega višjega jaza) in si dovoli, da ta energija steče skozi tvoje telo, ga napolni in bodi v srcu.
4. Sedaj osebi iskreno, z ljubeznijo in iz srca večkrat na glas ali v svojih mislih ponovi: »Oprosti mi. Žal mi je. Rad te imam.«
5. Ko imaš občutek, da je proces zaključen, pusti osebi da odide. Lahko prerežeš energetske vezi, če tako čutiš.
6. Naredi to z vsako osebo v svojem življenju, s katero nisi v popolnem sozvočju.

Besede, ki jih v procesu Ho'oponopono uporabljaš

Hvala
Žal mi je
Prosim odpusti mi
Rad te imam

Ni komentarjev:

Objavite komentar